2024 Teklif Çağrı Döneminde okulumuz Konsorsiyum Üyesi olmaya hak kazanmıştır. Teknoloji Tasarım öğretmenimiz Arzu Saraçoğlu 'nu tebrik ederiz.
İl MEM Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde 96 kurum arasına girerek hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar “ başlıklı projemizin proje logo tasarım yarışması yapılmıştır. 8/D sınıfı öğrencilerinden Yusuf KATRANCI’nın logo tasarımı birinci olmuştur. Yusuf KATRANCI’yı ve yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor başarılarının devamını diliyoruz.
İl MEM Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemizin Logo Tasarımı
Ankara İl MEM Erasmus + Okul Eğitimi Akreditasyonu teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar “başlıklı projemizin proje tanıtım panosunu hazırladık.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında okulumuz matematik öğretmeni Özgür Tazecan tarafından STEM kulubü materyal hazırlama etkinlikleri yapıldı.Hanoi Kuleleri materyali tanıtıldı.Öğrencilerin farklı disk sayilari ile uygulama yapmaları sağlandı.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında STEM kulubü materyal etkinlikleri yapıldı.
STEM çalışmaları kapsamında Çin Abaküsü ( Soroban) materyali tanıtıldı. Dört işlem yapılabilen materyalde öncelikle eldesiz ve eldeli toplama işlemleri üzerinde duruldu. Zihinden işlem yapma pratiği ile Soroban Abaküsü arasındaki ilişki açıklandı.Okulumuz matematik dersi öğretmeni Özgür Tazecan’a teşekkür ederiz
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında
Okul Müdürü Köksal Buran , Teknoloji ve Tasarım dersi öğretmeni Arzu Saraçoğlu İş Başı Gözlem , İngilizce Öğretmeni Zuhal Yılmaz Aslan Ersoy Öğretmen Görevlendirmesi hareketliliklerini Macaristan’ın Başkenti Budapeşte’ de Pilisvörösvári Templom Téri Német Nemzetiségi Általános Iskola okulunda gerçekleştirdiler. 4 gün boyunca en iyi şekilde ev sahipliği yapan deneyimlerini paylaşan okul yönetimine ve öğretmen kadrosuna teşekkür ederiz.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olarak hibe almaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında okulumuz matematik öğretmeni Özgür Tazecan tarafından STEM kulubü materyal hazırlama etkinlikleri yapıldı.STEM çalışmaları kapsamında Pick Teoremi materyali tanıtıldı. Düzgün ya da düzgün olmayan herhangi bir çokgensel bölgenin alanının kolayca hesaplanmasını sağlayan bu yöntemin soru çözümlerinde kullanımından da bahsedildi. Öğretmenimize teşekkür ederiz.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında Macaristanın Başkenti Budapeşte’de Pilisvörösvári Templom Téri Német Nemzetiségi Általános Iskola okulunda İş Başı Gözlem ve Öğretmen Görevlendirmesi hareketlilikleri sonrası yapılan yaygınlaştırma toplantısında edinilen bilgi gözlem ve deneyimler okulumuz proje koordinatörü Arzu Saraçoğlu tarafından aktarılmıştır
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında Macaristanın Başkenti Budapeşte’de Pilisvörösvári Templom Téri Német Nemzetiségi Általános Iskola okulunda İş Başı Gözlem ve Öğretmen Görevlendirmesi hareketlilikleri sonrası deneyimlerin paylaşıldığı okul panomuz hazırlanmıştır.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında STEM kulubü materyal etkinlikleri yapıldı.
STEM çalışmaları kapsamında öğrencilere ünlü matematik problemi ‘’Königsbergin 7 Köprüsü " ve Leonard Euler in probleme bulduğu çözüm anlatıldı. Graf Teoresi ve günlük hayattaki kullanım alanlarına değinildi. Bir şeklin el kaldırmadan ve her çizgiden birer kez geçilmesi şartıyla çizilip çizilemeyeceginin Graf kullanılarak belirlenmesi etkinliği yapıldı .Okulumuz matematik dersi öğretmeni Özgür Tazecan’a teşekkür ederiz
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” projemiz kapsamında düzenleyeceğimiz Yetenek Günü Şenliğimize katılımınızı bekleriz.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında gerçekleştirilen İş Başı Gözlem ve Öğretmen Görevlendirmesi hareketlilikleri sonrası yapılan çevrimiçi yaygınlaştırma toplantısında edinilen bilgi gözlem ve deneyimler okulumuz İngilizce öğretmeni Zuhal Yılmazaslan Ersoy tarafından aktarılmıştır.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemiz kapsamında Yetenek Günü şenliğimizi yaptık. Öğrencilerimiz Görsel Sanatlar, Teknoloji ve Tasarım ,Müzik alanlarında yeteneklerini sergiledi. Mezun olacak başarılı öğrencilerimiz ödül plaketlerini aldı. Emeği geçen tüm öğretmenlerimiz ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Ankara İl MEM Erasmus+Okul Eğitimi Akreditasyonu 2024 teklif çağrısı döneminde konsorsiyum üyesi olmaya hak kazanan “Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar” başlıklı projemizin STEM kulubü çalışmaları kapsamında öğrencilere "Lazerle Yükseklik Ölçme" yöntemi anlatıldı. Çeyrek daire dilimi biçimindeki zemine yerleştirilen ibrenin ucundaki lazer ile yüksekliği ölçülecek cismin üst uç noktası hizalandı. Daire diliminde oluşan açının tanjant değeri ile cismin ibrenin köşesine olan uzaklığı çarpıldığında yukseklik hesaplandı. Yeterince güçlü bir lazer ile çok yüksek yapıların dahi yüksekliklerinin bu şekilde ölçülebileceği belirtildi.Öğrencilerin farklı disk sayilari ile uygulama yapmaları sağlandı. Özgür Tazecan öğretmenimize teşekkür ederiz.